ثانیه ها را دریاب

ثانیه ها را دریاب

یا راحم العبرات

همه چیز از سالِ کنکور شروع شد
من
برای تک تک ثانیه ها برنامه ریختم و
کجدار و مریز با ثانیه ها ، یکسال را ساختیم

همین یکسال بود که فهمیدم
میشودهر 60ثانیه ی یک دقیقه را زندگی کرد
و
یا آن60ثانیه را جان داد
روی ثانیه ها حساب بازکردن منطقی ست بنظر من.

اینجا از ثانیه ثانیه ای خواهم نوشت که" زنده گی "میکنم

+دعا بفرمایید

بعدا نوشت : آقایانی که نظر میدهند لطفا در خور شخصیت خود و باتوجه به ارزش های اسلامی کامنت بگذارند
نکته قابل توجه : کامنتهای تعریف و تمجید و صمیمانه از جانب برادران گرامی حذف خواهد شد .

خدا نیت ها را میداند :)

سه شنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۴، ۰۹:۴۱ ب.ظ

یا انیس من لا انیس له 

   

             

    

  

خداجان ...

قرارمان چه بود ؟

با زهرا روی بالاترین پله ی راه پله ی مسجد که نشستیم ،

خیالم قرص شد که 

اقلا به حرمت اسم هایمان ...

یا

به حرمت نواهای شیخ کاظم و روضه های حضرت زهرا(س)ی او ...

اصلا

مگر روایت نیست که هرروز روزه ی روزه دار یک دعای مستجاب ...؟

قلبم 

امروز تپش هایش فرق کرده 

روز خاصی بود امروز ...


میروم که دعا کنم

اذان میگویند ...

۹۴/۰۴/۲۳
بیا ، مرا سر به راه کن .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی