ثانیه ها را دریاب

ثانیه ها را دریاب

یا راحم العبرات

همه چیز از سالِ کنکور شروع شد
من
برای تک تک ثانیه ها برنامه ریختم و
کجدار و مریز با ثانیه ها ، یکسال را ساختیم

همین یکسال بود که فهمیدم
میشودهر 60ثانیه ی یک دقیقه را زندگی کرد
و
یا آن60ثانیه را جان داد
روی ثانیه ها حساب بازکردن منطقی ست بنظر من.

اینجا از ثانیه ثانیه ای خواهم نوشت که" زنده گی "میکنم

+دعا بفرمایید

بعدا نوشت : آقایانی که نظر میدهند لطفا در خور شخصیت خود و باتوجه به ارزش های اسلامی کامنت بگذارند
نکته قابل توجه : کامنتهای تعریف و تمجید و صمیمانه از جانب برادران گرامی حذف خواهد شد .

قطره ، قطره است .

يكشنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۴، ۰۷:۲۱ ب.ظ

یا من ارجوه لکل خیر 

   

   

            

 نمیخواهم باور کنم که زندگیِ بعضی هایمان دارد میشود ، مصداق همان جمله ی قشنگی که توی جزوه زیست دیدیم و کلی "به به و چه چه " کردیم  که چقدر هم تلخ بود : اشک هایِ بعد از هرشکست نتیجه همان عرق هایی است که برای پیروزی نریخته ایم !


+آقا دلم عجیب گرفته ست ، کِی مرا، تاثیرخنده های تو منصور می کند ؟! *وحیدقاسمی

۹۴/۰۵/۰۴
بیا ، مرا سر به راه کن .

نظرات  (۴)

بله.
کاملا!کاملا درسته...
من رو بفکر واداشت تا بیندیشم کجاها اشک جایگزین عرق شد.
درود...
۰۴ مرداد ۹۴ ، ۲۲:۲۷ عــ ـاکـ ـف ...
دل ما نیز. . .
گرفته است . . .
:(
+دعآ...
رفاقتی!
یادت نره!
پاسخ:
تولدت مبارک :)
هدیه مجازی ات را فرستادم 
:)
دعایت کردم رفاقتی !
۰۵ مرداد ۹۴ ، ۰۰:۳۶ عــ ـاکـ ـف ...
تولد پساپست مبارک پس....!
هععععی...!
اسفند....
شلمچه....!
:(
+منم از اون مرضا زیاد دارم!!!!!!
در حدی که هیچ کس پیشم آرامش نداره!!!!!
:))))))))
پاسخ:
نصیبت ان شاالله :)

خوشبختم از آشناییت پس :)))))
۰۵ مرداد ۹۴ ، ۰۱:۱۷ یک دختر شیعه

این روز ها هه دلشون گرفته

:(

الهم عجل لولیک الفرج

:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی