ثانیه ها را دریاب

ثانیه ها را دریاب

یا راحم العبرات

همه چیز از سالِ کنکور شروع شد
من
برای تک تک ثانیه ها برنامه ریختم و
کجدار و مریز با ثانیه ها ، یکسال را ساختیم

همین یکسال بود که فهمیدم
میشودهر 60ثانیه ی یک دقیقه را زندگی کرد
و
یا آن60ثانیه را جان داد
روی ثانیه ها حساب بازکردن منطقی ست بنظر من.

اینجا از ثانیه ثانیه ای خواهم نوشت که" زنده گی "میکنم

+دعا بفرمایید

بعدا نوشت : آقایانی که نظر میدهند لطفا در خور شخصیت خود و باتوجه به ارزش های اسلامی کامنت بگذارند
نکته قابل توجه : کامنتهای تعریف و تمجید و صمیمانه از جانب برادران گرامی حذف خواهد شد .

عشق یعنی قل هوالله احد !

دوشنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۴، ۰۸:۲۶ ق.ظ

  یا من عشقه شفا *


اگر روزی دیدی دختری به صفحه مانیتوری خیره خیره نگاه میکند 

و اشک می چکد از چشمانش 

کمی نزدیکش شوید ، انگشتش را خواهید دید که دارد  یک اسم را ناز میکند .

او دیوانه نیست 

این آدمها ، 

با یک اسم عاشق میشوند .


*این عبارت را پشت یک ماشین خواندم.

+امروز صبح برای همه تان دعای رفاقتی  :)  کردم.


یاعلی مدد !

۹۴/۰۵/۰۵
بیا ، مرا سر به راه کن .

نظرات  (۲)

۰۵ مرداد ۹۴ ، ۰۹:۴۵ عــ ـاکـ ـف ...
انصافا من تا حالا توی صفحه ی مانیتور اسم کسی رو ناز نکردم!!!!
:/
عشقم جور دیگه ای ابراز می شه!!!
:)))
.
بابت دعاهای رفاقتی ممنوووون
:)
پاسخ:
شک ندارم 
تو هم اگه اون کلمه رو میخوندیش، 
دستتو مثل من می کشیدی روی مانیتور :)
غربت خیلی عجیبیه ،
برای 
یک پیشوا .
۰۵ مرداد ۹۴ ، ۱۰:۰۹ کمی بودن ...
مرسی رفیق:)
پاسخ:
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی