ثانیه ها را دریاب

ثانیه ها را دریاب

یا راحم العبرات

همه چیز از سالِ کنکور شروع شد
من
برای تک تک ثانیه ها برنامه ریختم و
کجدار و مریز با ثانیه ها ، یکسال را ساختیم

همین یکسال بود که فهمیدم
میشودهر 60ثانیه ی یک دقیقه را زندگی کرد
و
یا آن60ثانیه را جان داد
روی ثانیه ها حساب بازکردن منطقی ست بنظر من.

اینجا از ثانیه ثانیه ای خواهم نوشت که" زنده گی "میکنم

+دعا بفرمایید

بعدا نوشت : آقایانی که نظر میدهند لطفا در خور شخصیت خود و باتوجه به ارزش های اسلامی کامنت بگذارند
نکته قابل توجه : کامنتهای تعریف و تمجید و صمیمانه از جانب برادران گرامی حذف خواهد شد .

شیخ های محله واسطه اند !

جمعه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۳۱ ق.ظ
بعونک یا لطیف

بعضی روزها آدم ها منتظر نشانه اند
برای بعضی آدم ها این بعضی روزها میشود :بعضی ماه ها .

گله بود ، درد و دل بود ، به نظر خودم ناشکری هم بود 
این آخری ها بی خیالی هم اضافه شده بود 
کاری برنمیآمد از دستم !
تا خود امروزش ...
تا خود همین قبل منبر شیخ کاظم 
حق بودن نفس ایشان را از خیلی وقتهاقبل است قبول کرده ام ؛ 
دفترچه را باز کردم که بنویسم طبق عادت معمول ؛
گفت :فرق است بین صبر و رضایت 
صبر یعنی تلخی اش را در جانت نگه میداری ؛تلخی را هضم میکنی و هیچ نمیگویی 
رضایت اما ،یعنی تلخی ای نمی بینی که بخواهد هضم شود حتی.
گریزهایش بدتر از روضه ها جان میگیرد 
ما رایت الا جمیلا ...
شیخ ها همیشه واسطه اند ، آیه میخوانند ،روایت ... شیخ ها همیشه واسطه اند که کورسوی امید یک ماه تلخی را از جانت بزدایند 
شیخ ها 
اگر امام زمان.عج.فهم باشند که ...

+عاکف جان التماس دعا :)
++سالگرد حاج آقا مهدوی کی بود ،راستی؟!
۹۴/۰۵/۳۰
بیا ، مرا سر به راه کن .

نظرات  (۳)

ســلـــامـ خـوشـــحـــالـــ مـــیـــشـیـمــ وبـلـاگـــ مــا رو دنــبــالــ کــنـــیـــد
۳۰ مرداد ۹۴ ، ۰۱:۴۶ بهارنارنج :)
سلام
سالگرد فکر کنم بهمنه یا اسفنده
زمستون بود!(بود؟)
پاسخ:
سلام
زمستون نبود
ایشون که رفتن ،زمستون شد .
۳۰ مرداد ۹۴ ، ۰۱:۵۰ بهارنارنج :)
بیست و نه مهر بوده!
من نمیدونم با کی اشتباه گرفتم پس؟
پاسخ:
درسته.بیست و نه مهر ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی