ثانیه ها را دریاب

ثانیه ها را دریاب

یا راحم العبرات

همه چیز از سالِ کنکور شروع شد
من
برای تک تک ثانیه ها برنامه ریختم و
کجدار و مریز با ثانیه ها ، یکسال را ساختیم

همین یکسال بود که فهمیدم
میشودهر 60ثانیه ی یک دقیقه را زندگی کرد
و
یا آن60ثانیه را جان داد
روی ثانیه ها حساب بازکردن منطقی ست بنظر من.

اینجا از ثانیه ثانیه ای خواهم نوشت که" زنده گی "میکنم

+دعا بفرمایید

بعدا نوشت : آقایانی که نظر میدهند لطفا در خور شخصیت خود و باتوجه به ارزش های اسلامی کامنت بگذارند
نکته قابل توجه : کامنتهای تعریف و تمجید و صمیمانه از جانب برادران گرامی حذف خواهد شد .

آنجا شهر است یا بهشت ؟!

دوشنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۴، ۰۶:۰۰ ب.ظ

 یا نورالنور 


این روزهای شلوغ و پر رفت و آمد 

هرکس میپرسد بالاخره کجاها رو زدی برا انتخاب رشته ؟

من اسمِ شهر شما را میبرم و کامم پر میشود از حلاوت !

پر از شور میشوم 

شوری در وجود و شیرینی در دهان :)

این هایی که اینجا برای قم آمدنِ من بازارِ " وآ  و آخ آخ " راه انداخته اند، به یقین شب های پنجشنبه کنج حرم کز نکرده اند 

به یقین ظهرِشهادت امام هادی(ع) روضه و نوحه ی میرداماد نشنیده اند !

این ها چقدر غریبند که نمیدانند راهِ رسیدن به رضایت امام رضای مشهد ، خلوتهایشان است با شما !

آخ که چقدر غریبند این جمکران ندیده ها !

حیف شد که از زبان یک شیخ نشنیده اند : کبوتر حرم -جمکران! :)

من دلم میخواهد همه شان را مهمان کنم 

یک دعای ندبه مقابل  ایوان آیینه زمینگرِ قم خواهد کرد آنهارا ...


*شیخِ خانه ی قم به بانویش گفته بود : این دختر که مهمان آمده کبوترِ حرم-جمکران است ؟؟که خانه نمی نشیند ؟

:)))

+ قم تنها انتخابم نیست ،

باقی کار ، دستِ بی بی (س)   جان است  :)

۹۴/۰۵/۰۵
بیا ، مرا سر به راه کن .

نظرات  (۶)

ان شالله هر چی که خیر هست برات پیش بیاد
خوشحال شدم پیدا کردم عزیزممممم
پاسخ:
ممنونم  :)
من خیـــلی بیشتر .
۰۶ مرداد ۹۴ ، ۰۸:۲۳ کمیل کمالی
بگیر از من جهانم را ولی بانو حرم را
نه
۰۷ مرداد ۹۴ ، ۰۰:۰۳ عــ ـاکـ ـف ...
خوشششش به حالت که اجازه ی خروج داری!!!!!!
من مامانم فرموده که حتی کرج هم نمیشه!!!
با این وضعیت من کلا 40 تا پر کردم!!!
اونم به زووووووور :/
پاسخ:
خب منم شهرای اطراف + قم :)

40تا ؟
مال من خیلی کمتر ازین حرفاست :)))
۰۷ مرداد ۹۴ ، ۰۱:۲۸ گمنام گمنامی
وااای...آره خیلی خوبه...با آرامش...!

دلم حرم خواست...:(

یازهرا.س.
پاسخ:
خیـــلی !

نصیبت ... 
:)
۰۷ مرداد ۹۴ ، ۱۰:۵۲ عــ ـاکـ ـف ...
اشتباه می کنیاااااا!
کسی که برای من انتخاب رشته کرد می گفت پارسال حتی چند نفر با رتبه ی صد،
ده تا پر کرده بودن و هیچ جا قبول نشدن!!!!!!
یکیشون هم انتخاب هفتادمش رو قبول شد!
حداقل 50 تا رو پر کن!!!!
که خدایی نکرده اتفاقی نیفته!!
پاسخ:
رتبه ی صد ؟!
برو از خدا بترس :))))
حالا 40تارو شاید یه کاریش کردم ولی 50تا آخه ؟؟
۰۷ مرداد ۹۴ ، ۲۰:۳۲ گمنام گمنامی
از همه بیشتر64 تا...:دی

دلتون بسوزه..ههه
پاسخ:
احتمالا پیراپزشکیا رو هم زدی دیگه ;)
من پیراپزشکی نزدم :)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی