ثانیه ها را دریاب

ثانیه ها را دریاب

یا راحم العبرات

همه چیز از سالِ کنکور شروع شد
من
برای تک تک ثانیه ها برنامه ریختم و
کجدار و مریز با ثانیه ها ، یکسال را ساختیم

همین یکسال بود که فهمیدم
میشودهر 60ثانیه ی یک دقیقه را زندگی کرد
و
یا آن60ثانیه را جان داد
روی ثانیه ها حساب بازکردن منطقی ست بنظر من.

اینجا از ثانیه ثانیه ای خواهم نوشت که" زنده گی "میکنم

+دعا بفرمایید

بعدا نوشت : آقایانی که نظر میدهند لطفا در خور شخصیت خود و باتوجه به ارزش های اسلامی کامنت بگذارند
نکته قابل توجه : کامنتهای تعریف و تمجید و صمیمانه از جانب برادران گرامی حذف خواهد شد .

یک عدد بی نت هستم درخدمتتون !

پنجشنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۴، ۰۷:۲۵ ب.ظ

بسم الله النورالنور


سلام

خوبید اهالی مجازآباد ؟

نت ندارم متاسفانه :(

الانم با گوشی اومدم ...

عاکف جان : جهت اطلاعت مرداد داره تموم میشه و ... ! خبری نیست ها ... 


+بغیر از قضیه 'صاد ' که وقتی بهش فکر میکنم حالم گرفته میشه ، شکرخدا خوبم

++ بی ربط : زندگیت چه تلخ شده عزیزدل ؛ عهد کرده ام من داستانش را بنویسم و فاطمه مثنوی اش  ا .

+++یک عالمه داستان دارم که باید بنویسم و بفرستمشون تا مهلتشوت تموم نشده ولی آقا امان از بی نتی !

*وسوسه شده بودم ،اسمم  رو بنویسم تو وب و دوستای جشنواره ای رو پیدا کنم ...

دیدم نمی ارزه آرامش اینجا بریزه به هم .


هستم ...بنویسید ...میخونم .

یاعلی مدد!


بعدا نوشت :  عزیزی که عکس آواتارت شهیدجهاد است ،ممنون بابت قالب !

من هنوز نتونستم با گوشی باز کنم و ببینمش متاسفانه !!!

***

بعدتر نوشت : برات نظر گذاشتم عزیزجان ، قالب رو دوست دارم ، این هدر باعث شده خیلی فکر کنم ...دوستش دارم

                فقط اگه میشه ، یه فکری برا رنگ پس زمینه بکن !!! -آیکون پرروئی -

                

۹۴/۰۵/۱۵
بیا ، مرا سر به راه کن .

نظرات  (۲)

۱۵ مرداد ۹۴ ، ۱۹:۴۲ عــ ـاکـ ـف ...
مجاز آباد!!!!
خوشمان آمد!
:)
عاغا قرار بود اگر زنگ نزد هم تو بذاریش به پای خیر بودنش!
:)
ولی مرداد برای من مبارک شد نااااااجور!
:)
حالا بعدا بهت میگم!
پاسخ:
عاغا خب من دلم میخواد زنگ زدنش به صلاحم باشه ...
:)
خوش بحالت ...
منم پشت سر هم ضدحال !
از کاروان خادم های مسجد که رفتن مشهد که جاموندم 
صاد هم که زنگ نزد 
رتبه م هم که اونجوری که میخواستم نشد _اصلا هم تقصیر من نبود _ :دی
خدا باقیشو بخیر کنه ! 
:)))

۱۶ مرداد ۹۴ ، ۱۵:۴۹ عــ ـاکـ ـف ...
آخخخخخیش !
چشمم باز شد!
قالب قبلیت به شدت دلگیر بود!
:/
.
من برای همه بی التماس دعا می کنم!
رفآقتی.....!
اما حالا....!
بیشتر از همه خودم محتاج دعا شدم....!
یه چند روزیه قاطی کردم مجددا!
درست میشه البته!
به خاطر مباااارکی مرداد هم که شده باید خوب باشم!
:)
پاسخ:
بابا سرعتـــ :)
خب زودتر میگفتی ،
لااقل یکی ازین قالب سفیدهای بی خاصیتِ بیان رو که میتونستم بذارم :/
باز این گفت مبارکیِ مرداد :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی