ثانیه ها را دریاب

ثانیه ها را دریاب

یا راحم العبرات

همه چیز از سالِ کنکور شروع شد
من
برای تک تک ثانیه ها برنامه ریختم و
کجدار و مریز با ثانیه ها ، یکسال را ساختیم

همین یکسال بود که فهمیدم
میشودهر 60ثانیه ی یک دقیقه را زندگی کرد
و
یا آن60ثانیه را جان داد
روی ثانیه ها حساب بازکردن منطقی ست بنظر من.

اینجا از ثانیه ثانیه ای خواهم نوشت که" زنده گی "میکنم

+دعا بفرمایید

بعدا نوشت : آقایانی که نظر میدهند لطفا در خور شخصیت خود و باتوجه به ارزش های اسلامی کامنت بگذارند
نکته قابل توجه : کامنتهای تعریف و تمجید و صمیمانه از جانب برادران گرامی حذف خواهد شد .

نامه نویسِ روزهای کودکی کجایی ؟

يكشنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۳۹ ب.ظ

بسم الله


من هنوز همان کسی اَم که بتوان سالها با او نامه نگاری کرد .

هنوز همان دختری ام

که کتابها را بو میکنم

هنوز همانم که

لذت بخش ترین لحظاتم را با دفترچه و روان نویسم شریکم ...

من هنوز به پاکتِ نامه اعتقاد دارم :)


همین

۹۴/۰۵/۱۸
بیا ، مرا سر به راه کن .

نظرات  (۴)

چقدر خوب :)
پاسخ:
 :)
خوش اومدید .
۱۹ مرداد ۹۴ ، ۰۹:۱۶ کمی بودن ...
اخ که من عاشق نامه ام
پاسخ:
چققققدر خوب :)
چند وقتیه دنبال یه دوست پایه ی نامه نگاری میگردم ;)
ولی 
اینروزا هیچکس نامه نمینویسه !
همه فقط بلدن بگن : چرا تلگرامتو بستی ؟!
خوشحالم که ما نامه دوست ها همدیگه رو پیدا کردیم 
:)
۱۹ مرداد ۹۴ ، ۲۳:۴۱ عــ ـاکـ ـف ...
من ؛
20 هزار بار این پست رو درک کردم !!!!
با تک تک سلول های بدنم !!!!!
:)))

+تفااااهم !
:)
مرداد مبارک نشد ؟؟؟
:/
پاسخ:
خوشحالم از داشتن دوست هایی مثل شما !
:)
مرداد ؟
عهد کرده بودم تا کسی نپرسه هیچ چیزی نگم ؛
امیدوارم 
هرچه زودتر 
زهر ریختن هاش رو تموم کنه .
روشنه ؟
:)
۲۰ مرداد ۹۴ ، ۱۱:۱۶ عــ ـاکـ ـف ...
این که نظرات بسته ست ،
دقیقا به همون دلیلیه که گفتی !
شایدم
برای اینه که یک وقت حرفی نزنم که بعدا پشیمونی بیاره !!!
هر چند....پست های زیری بازه و دوستان لطف(!!!!!) می کنن و میان !!!!!
(منظورم از دوستان یه نفر خاصه !!!)
.
نه این که بگویم مرداد عالی بود !!
نه....!
مرداد سه بار برای من ؛
نامبارکی اش را به رخ کشید !
اما آن سه بار مهم نیست !
من ؛
مرداد را باور کردم !
مرداد هم ،
آخرش را خوب تمام کرد!
خوب که .....!
......
من ؛
31 مرداد ؛
 کــــــربلاء....
.
.
تا دیر نشده باورش کن !!!
پاسخ:
خیر بودن تقدیرات خدا رو باور کرده ام 
:)
شاید خیر بودنش در اینه 
که 
همچنان منتظر باشم 
برای اتفاق خوبی که در مرداد انتظارش رو داشتم .

حسرت شیرینی در جانم نشست ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی