ثانیه ها را دریاب

ثانیه ها را دریاب

یا راحم العبرات

همه چیز از سالِ کنکور شروع شد
من
برای تک تک ثانیه ها برنامه ریختم و
کجدار و مریز با ثانیه ها ، یکسال را ساختیم

همین یکسال بود که فهمیدم
میشودهر 60ثانیه ی یک دقیقه را زندگی کرد
و
یا آن60ثانیه را جان داد
روی ثانیه ها حساب بازکردن منطقی ست بنظر من.

اینجا از ثانیه ثانیه ای خواهم نوشت که" زنده گی "میکنم

+دعا بفرمایید

بعدا نوشت : آقایانی که نظر میدهند لطفا در خور شخصیت خود و باتوجه به ارزش های اسلامی کامنت بگذارند
نکته قابل توجه : کامنتهای تعریف و تمجید و صمیمانه از جانب برادران گرامی حذف خواهد شد .

عشقم ایران است، ایرانِ حسین بن علی !

جمعه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۴، ۰۹:۱۸ ب.ظ

یا موفی العهد


هی میخوانم و حالِ دلم خوب میشود

هِی میخوانم و میخندم

بعضی جاهایش را هم می خوانم و آبیاری میشوم ، قطره ای ! :)

انقلاب گردی و مخصوصا آن کتابفروشیِ مدنظر عجیــب خوب بود برای حال و هوای اینروزها

برای دلِ هاج و واجِ این روزها

دانه دانه کتابها را برمیداشتم ، ذوق میکردم و میذاشتمشان روی قبلی ها


پیشنهاداتِ کتابِ کتابفروش های آن کتابخانه برای من ، فوق العاده بود ....

کتاب ها ، یکی از یکی دلــ ـبَر تر :)

پیشنهادات ، من را می بَرَد و میگذارد در بین الحرمین

بعد خیلی خوب و مهربان دستم را میگیرد و میبَرَد همه جا را نشانم میدهد

میبرد و میگوید اینجا را ببین

اینجا
کف العباس است

اینجا

قتلگاه

اینجا

تل ...



+پدرجان پشت درِ چوبی با شما حرف زدن چه صفایی دارد،

به مامان گفتم حرفی که به حاج آقا پشت آن در زدم ، ایشان را وادار میکند دعایم کنند


++هستم هنوز ، شاید دل  قرص تر از قبل ... به تقدیراتش ...

++اینروزها نمی نویسم که خوانده شوم ، مینویسم که نوشته باشم فقط :)


۹۴/۰۶/۱۳
بیا ، مرا سر به راه کن .

نظرات  (۳)

من عاشق قدم زدن تو شلوغی های انقلابم....
ان شاءالله یه زیارت با معرفت
نصیب دلتون...
پاسخ:
خیلی لذتبخش بود ،
به به
چقدر دعای خوبی :)
ان شاالله نصیب هممون :)
۱۴ شهریور ۹۴ ، ۱۷:۲۸ عــ ـاکـ ـف ...
به به !
برگشتی به دیار خودتون ؟!
کندی اون تیکه از تهرانو یا نه بالاخره ؟!؟
:)))
پاسخ:
به اندازه وسعم کَندم ازش :))))
چمدون بیشتر ازون گنجایش نداشت :))
۱۴ شهریور ۹۴ ، ۲۳:۴۱ رفیق حقیقی :)
الان یوهویی دلم خواست بگم :
ای جآنم ....
ایران ِ
ح س ی ن
بن ِ
عــلـــــی . . . .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی