ثانیه ها را دریاب

ثانیه ها را دریاب

یا راحم العبرات

همه چیز از سالِ کنکور شروع شد
من
برای تک تک ثانیه ها برنامه ریختم و
کجدار و مریز با ثانیه ها ، یکسال را ساختیم

همین یکسال بود که فهمیدم
میشودهر 60ثانیه ی یک دقیقه را زندگی کرد
و
یا آن60ثانیه را جان داد
روی ثانیه ها حساب بازکردن منطقی ست بنظر من.

اینجا از ثانیه ثانیه ای خواهم نوشت که" زنده گی "میکنم

+دعا بفرمایید

بعدا نوشت : آقایانی که نظر میدهند لطفا در خور شخصیت خود و باتوجه به ارزش های اسلامی کامنت بگذارند
نکته قابل توجه : کامنتهای تعریف و تمجید و صمیمانه از جانب برادران گرامی حذف خواهد شد .

گَس نیست ... ! الکی میگه :)

شنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۴، ۰۹:۲۲ ب.ظ

یا ارحم الراحمین




   

امشب

را فکر میکردم خیلی باید پرتنش باشد

خیلی گَس ، بی مزه ، شاید تلخ حتی ...!

بخاطر نامِ رشته ای که فردا قرار است زیر اسمم باشد، شاید ! :)

اما خوب گذشت

او خواست که خوب بگذرد و من نفهمم ...

او برایم خوب ها را خواست و بقول عاکف خواستم که لااقل این ماه ،مبارک بشود .

حالا استرسش را ندارم

اگر نشد ، پرتلاشتر آغاز میکنیم :)

بهتر ، زیباتر ، با نیتِ خالصــ ــ ـتر

امشب صمیمانه دعا میکنم خدا ما را در بهترین مکانی که میتوانیم منشا خیر باشیم قرار بدهد

برای همه رفاقتی دعا میکنم

که قلب هایمان روشن شود به نور لبخند رضایتِ  اهلبیت(علیهم السلام) ...

به

رضایِ شان از رضایمان در برابر تقدیراتش .


بهترین روزی ها نصیبتان / نصیبمان ...



۹۴/۰۶/۱۴
بیا ، مرا سر به راه کن .

نظرات  (۳)

۱۴ شهریور ۹۴ ، ۲۳:۴۰ رفیق حقیقی :)
الان دیگه جدی جدی حقیقی شدی !!!!
آخیییش حالا ارتباط گیریم باهات خیلی قوی تر شد !!!!!
.
من دوستم می گفت که گفتن دوشنبه میاد که !!!
شما امشبم راحت بخواب !!!
فردا شب تا صبح با هم بیدار می مونیم !!!!
:)
پاسخ:
 :))))
من دوستم میگه پنج شنبه
سنجش هم که اطلاعیه زده آخر هفته جاری !!
من راحت میخوابم ، ول کن بابا ! :)))
جالب بود
اولین باریست که مهمان این خانه ام

میشودهر 60ثانیه ی یک دقیقه را زندگی کرد 
و
یا آن60ثانیه را جان داد
 واین عبارتتان خیلی تامل بر انگیز بود
پاسخ:
خوش آمدید

کاش  میگفتید خواهر هستید یا برادر .
پاسخ دادن به نظرات برایم آسانتر است در اینصورت.
۱۶ شهریور ۹۴ ، ۱۴:۱۸ بهارنارنج :)
کی میاد این جوابا؟
پاسخ:
اومد :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی