ثانیه ها را دریاب

ثانیه ها را دریاب

یا راحم العبرات

همه چیز از سالِ کنکور شروع شد
من
برای تک تک ثانیه ها برنامه ریختم و
کجدار و مریز با ثانیه ها ، یکسال را ساختیم

همین یکسال بود که فهمیدم
میشودهر 60ثانیه ی یک دقیقه را زندگی کرد
و
یا آن60ثانیه را جان داد
روی ثانیه ها حساب بازکردن منطقی ست بنظر من.

اینجا از ثانیه ثانیه ای خواهم نوشت که" زنده گی "میکنم

+دعا بفرمایید

بعدا نوشت : آقایانی که نظر میدهند لطفا در خور شخصیت خود و باتوجه به ارزش های اسلامی کامنت بگذارند
نکته قابل توجه : کامنتهای تعریف و تمجید و صمیمانه از جانب برادران گرامی حذف خواهد شد .

گفتند نزدیکتر باشی بهتر ادب میشوی ...

پنجشنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۴، ۱۲:۳۰ ق.ظ

بسم الله و بالله


  

نوشتنم نمی آید

او که بخواهد

دلت قرص میشود و آرام ...

او که نگاهت کند ،

فرقی نمیکند از آن گوشه ی شمال شرقی یا آن جنوب و کویر و یا ...

او

که بخواندت

دلت برایش پَر می کشد

و

چشمانت شاید ببارد

کاری نداشته باش به باران ها

باران های برای بانو هم باعث استجابت اند ...

باران های بانو هم واسطه اند

تو اما

کاری به شمال و جنوب و شرق و غربش نداشته باش

بیا امشب را

من از همین 1000کیلومترِ تا شهرش

و تو

تا یک ساعتیِ اش

تا خود صبح ذکر یاعمه سادات بگوییم ...


+من دارم برای آرامشِ دلِ خودِ تو دعا میکنم ... ح جان ... دارم رفاقتی میگویم


اللهم افرغ علینا صبرا و ثبت اقدامنا

لا تجعل الدنیا اکبر همّنـــا ...

۹۴/۰۶/۱۹
بیا ، مرا سر به راه کن .

نظرات  (۱)

الهی امین   
پاسخ:
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی